Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Har hatt hard mage og mye luft i magen i det siste, og når jeg endelig fikk noe ut i dag (unnskyld beskrivelser av dette) kom det blod også. Ikke i urinen (bimbim), men med bommelommen.. Noen som vet om dette er normalt?
Veda Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det er ofte vanlig ved forstoppelse, tarmen blir irritert og kanksje litt "belastet" eller hvordan jeg skal si det .... blødning kan også være tegn på hemorider oppi det:) alvorligere ting går jeg ikke inn på da. siden dette er aktuelt i svangerskapet..... uff lykke til på do da:p
Gjest Orkideen Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Ved hard mage er det lett å få rifter i endetarmen og dermed kommer det også blod. Det er helt normalt. Du kan også blø hvis du har hemorider, og hemorider kommer ofte ved hard mage i svangerskapet. Anbefaler deg å ta 20 ml Lactulose morgen og kveld. Det vil gjøre det lettere for deg å komme på do. Det er helt trygt å bruke lactulose i svangerskapet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå