Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 noen som har vært borti at barnet er kjempe rød å sår under halsen? helsesøster tårte ikke ta avgjørelsen på hva det var alene så hun sendte jenta mi til legen skal der senere i dag,kan det være sopp?? hva gjør dere for å unngå det røde..jeg har vært flink å brukt potetmel å la henne uft tørke osv....men nå kom det å da eksploderte det fram..
FrøkenKnallkul Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Mini her har samme problemet, rød og sår under halsen. Jeg prøvde med diverse salver, den som tilslutt funket var Aselli (inneholde zink). I løpet av et par dager var han så og si helt god. Nå bruker jeg talkum for å forebygge og smører med Aselli dersom det blusser litt opp igjen!
mammamus Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Canesten salve fungerer kjempebra. Lett at det blir fuktig under alle halsfoldene, og det er grobunn for sopp.
selma07 og engel Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Vi har brukt pudder fra Babyline, og det har funket som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå