Liten gutt i magen<3 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Tror jeg leste det et sted men husker ikke hvor! Noen som vet?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det er i alle fall ikke noe som er vedtatt, politikerne har andre ting og prioritere, men det har sikkert vært oppe til diskusjon opptil flere ganger, men tror i første omgang den kommer til og bli behovsprøvd!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Neppe. Den indeksreguleres i mai hvert år. Ut over det skjer det lite på den fronten.
Sånn kan det gå Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Den indeksreguleres slett ikke hvert år. Barnetrygden har stått på stedet hvil på samme sum i _mange_ år den.
Sånn kan det gå Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Fra 2001 til i dag er det eneste som har skjedd med barnetrygdsatsen at den har minket med 4 kr i året om man har ett barn. Fra 1992 til i dag har den økt med bare 1428 kr pr år altså 119 kr i mnd opp på 15 år. For oss med litt flere barn enn gjennomsnittet har diverse omstruktureringer av barnetrygden gjort at den har gått ned i stedet for opp. Med meg selv som eksempel så er det slik at vi faktisk, med våre 8 barn får 5172 kr mindre i barnetrygd pr år(431 kr mindre pr mnd) enn en familie som hadde 8 barn i 1992...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå