Gå til innhold

Hvem selger de billigste linsene på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er brillelandkunde, men synes de tar seg grovt betalt. Også øker den prisen i ett sett....

Er jo ett hav å velge mellom her inne, men hvem er rimeligst?

Noen med erfaring?

Ha en kos dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns LensWay er ok da, de kommer også ofte med rabatter.

www.lensway.no

Skrevet

Vet ikke om de alltid er billigst, men jeg bruker også lensway. Veldig kjappe på levering. Tilbyr ofte perioder med gratis frakt.

Skrevet

Ja, om jeg har gjort rett nå så ville jeg også satset på Nordic Lenses ja :) Det var jo halve prisen av Lensway.

Skrevet

Nei, jeg gjorde feil, det ligger på omtrent samme prisen da.

Skrevet

Jeg bruker Lensway. Bra pris, og utrolig kjapp levering! Jeg bestilte linser på onsdag kveld (veldig sent) og linsene lå i min postkasse på fredag. Dessuten har de ofte rabatter og andre tilbud. Meget bra kundeservice også, hvis du er nødt til å ringe å snakke med dem.

Skrevet

var inne og bestilte selv nå.. nordiclenses var billigere enn lensway på mine linser..

Skrevet

Tror det kommer an på hvilke linser, og om det er kampanje på gang. Sjekket Lensway kontra Nordic L på lørdag, og da var bittelitt dyrere på nordic. Men, så hadde de fri frakt-kampanje.. :)

Skrevet

Bruker Nordic L selv, for det er de som er billigst på de linsene jeg bruker. Kjapp levering og ikke noe tull :-)

Skrevet

Nordic Lenses har prisgaranti mot ALLE forretninger som selger linser på nett.

Selv handler jeg fra Costal Contacts og de sa når jeg spurte at de ville kunne gi meg samme eller bedre pris hos seg, selv om den ikke var det akkurat da.

Det var bare å dokumentere prisene til Coastal Contacts.

Men jeg må jo innrømme at jeg har fotsatt å bruke de amerikanske og er kjempefornøyd med dem. Har bestilt derfra i over 4 år allerede.

(www.coastalcontacts.com)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...