lykkelig-mamma Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Dagen i går var bare kos ) jeg og samboer ble fadder for første gang, til barnet til våre beste venner. Utrolig fin opplevelse. Min samboer og jegelsker dette barnet over alt, men han har vert veldig forsikig og ikke helt tørt å tatt for mye i barnet pga det er så lite:) I går fikk han bysse barnet i søv og site å kose lenge. Stoltheten bare lyste ut av han. Sener på kvelden, etter dåpen var ferdig, så vi film og slappet av. Barnet skulle til sengs, og dette fikk samboer prøve seg på. Han turte da mer og mer, både ta det opp av sengen, roe det ned, få det til å sove og legge det igjen:) Ikke at det er verdens vanskligeste ting, men får en ung gutt som gjør dette for første gang, kan det jo vere litt skummelt. Vi er prøvere selv, å han som de fleste andre har vert gjennom spm om han vil bli en god pappa, i går når vi dro hjem sa han at nå måtte vi få det til:o) Hehe måtte bare fortelle det, får jeg ble så glad når jeg kunne se hvor stolt han var av dette nydelige fadderbarnet sitt, og så stolt av egne prestasjoner:o) Elsker han:o)
Dotten Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 He, he. Så bra og koselig. Masse lykke til med prøvingen, og ønsker dere all mulig lykke til som foreldre. Husk det også er litt "slit" med en liten, men man vil ikke bytte de bort for noe i hele verden uansett! Man får så mye tilbake fra de små, og de er det vakreste og mest uskyldige som finnes!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå