Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 når du er alenemor og mottar os og alt som hører til. har ein då lov å være smammen med barnefar og overnatte hos han og reise på turer sammen? dette gjelder ikke meg men en annen jeg kjenner. synest det virker litt rart
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 jepp det er til og med lov å få et nytt barn med samme person uten at man nødvendigvis mister stønadene av den grunn, Helt høl i huet spørr du meg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 ikke "offisielt " nei. Men i disse tilellene opererer man jo selvfølgelig med 2 adresser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå