1stor1liten =) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 dette er nr.2 vi venter så jeg husker fra sist at jeg måtet ofte på do, men dette føles litt annerledes.. selv om jeg nettop var på do så kommer følelsen av at jeg må igjen, føles nesten som jeg ikke har kontroll lenger.. skal til jordmor på torsdag så kan jo snakke med henne da, men det er en ubehagelig følelse!
1stor1liten =) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 ikke vet jeg.. pleier ikke det å gjøre vondt? burde jeg prøve å få time tidligere enn torsdag?
lille je Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Tja... ikke hatt det så ofte, men har ikke alltid vært vondt nei. Kan du ikke bare stikke innom fastlegen din med en urinprøve da?
La Perla Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Kanskje "systemet" bare er litt mer følsomt når når det det andre barnet. Jeg husker også at det var sånn ihvertfall de to siste gangene jeg var gravid. Jeg følte at jeg egentlig godt kunne ha sittet og tisset og tisset i én eneste stråle hele dagen, og bare knep igjen og gikk fra doen fordi jeg jo hadde litt annet å gjøre også. Det er altså ikke sikkert det er noe galt, men du bør kanskje sjekke at du ikke har uvi...jeg vet ikke om man alltid må ha vondt hvis man har det.
1stor1liten =) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 det begynte å føles sånn i går, har 41 dager til temin nå! jeg får se det ann litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå