Gå til innhold

tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er flere og flere som har og får tvillinger. ønsker meg det selv jeg. men må ikke det gå annenhver generasjonsledd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å få tvillinger og det med annenhvert ledd er tull:) Venninna mi har tvillingbrødre og selv har hun tvillingjenter:) Toeggete.

Skrevet

mamma sier mye rart til meg assa hehe

Skrevet

så det er bare helt tilfeldig? ingen ting jeg kan gjøre? :o(

Skrevet

Det er vel bare eneggede tvillinger på morsiden som er "arvelig". Om jeg husker rett.. :)

Skrevet

Kjenner ei som er tvilling selv,og som har fått tvillinger

Skrevet

Nope, men det er vel større sjans hvis du har mange toeggede tvillingpar i familien.

Skrevet

Er fint lite du kan gjøre for å styre dette, ja. Noen andre jeg vet av har to sett med tvillinger, men der er begge parene eneggete. Kanskje arv har litt å si i forhold til om det blir eneggede eller toeggede tvillinger?

Skrevet

hvordan er det med pappapermisjon da? blir den forlenget? noen med erfaring fra tvillinger?

Skrevet

Toeggede tvillinger er arvelig. Eneggede er en feil=) (Dvs at egget deler seg)

Skrevet

Man har vel seks uker lenger permisjon med tvillinger, og bestemmer vel da og selv hvordan man fordeler den.

Skrevet

skal titte der nå godzilla takkk :)

Skrevet

Ja selvfølgelig... :)

Skrevet

åå, man må være medlem der. men jeg får google videre på tvillinger

Skrevet

Hmmm, linke fungerte ikke:( Men google på "tvillinger", så er det bare å velge og vrake hva du vil lese:)

Skrevet

Dersom du har hyppig sex, eller er over 35 år og har født før, eller er høyere og tyngre enn gjennomsnittet, så kan det også øke sjansen for tvillinger.

dette er ikke meg i det hele tatt :o(

Skrevet

tror jeg må finne meg en mann som enten er tvilling eller som har noen i slekta si som er det hehe

Skrevet

Det er visst bare morsiden som påvirker dette, så det hjelper nok ikke det heller:)

Skrevet

halvsøsteren til min kjæreste har fått tvillinger, to gutter. bf der er tvilling

Skrevet

Jeg tror ikke vi som blir gravide på vanligvis kan styre så mye med det om vi vil ha tvillinger eller ikke. I min slekt er det masse tvillinger men jeg er da ikke gravid med tvillinger for det. Jeg tror det har blitt mange barn før jeg har fått tvillinger isåfall. Jeg tror enn skal være glad for de barna enn får om det ikke er tvillinger også

Skrevet

merkelig, det er jo dobbelt opp med skifting av bleier og mating, men jeg har så utrolig lyst på det. koselig med masse unger

Skrevet

Men det har ikke nødvendigvis noe med det å gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...