litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 En sånn blå liten sak med nøkkelring på, som man stikker minibankortet i også kommer det opp en kode som man bruker på nettbanken. Hjelp, er stygt redd for at snuppa har lagt den på en "lur" plass.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er IKKE synsk, men kan garantere at den ligger på den siste plassen du leter!;P
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Og jeg er ganske sikker på at den ligger der du la den fra deg sist:) Hvis du ikke har tatt lærdommen enda, og lagt den fra deg i barnas høyde. Man lærer av sine feil, hehe, snakker av erfaring ja:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Sist jeg så den hadde jenta mi den, mens hun satt på fanget til pappaen. Så jeg har sett under sofaen, bak sofaen, i sofaen. Men kommer ikke godt til, da sofaene på en måte står kilt fast i hverandre og en reol. Hm.. ellers så kan den være hvor som helst. Har enda noen esker stående siden vi er nyinnflyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå