Kvitrebekk Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har så lyst til å ta en ny ultralyd for å se babyen, om alt er bra og for å se om de hadde rett i forhold til kjønn sist. Har vært på 1 ordinær ultralyd (hvor de ikke så kjønn) og en privat. Er 32 uker i morgen. Så tenker jeg jo litt på reportasjen på nrk om at man ikke vet skadevirkningene av dagens ultralyd. Så nå er jeg veldig i tvil! Mannen min synes ikke det er nødvendig med en ny ultralyd. Men jeg har egentlig veldig lyst. Og hadde vært greit å få høre en gang til om det er gutt eller jente. Siden vi har handlet inn en del rosa og det er flere ting vi har igjen å kjøpe som jeg kunne tenke meg å kjøpe ut i fra kjønn. Hva synes dere?
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei,hei:) Jeg har vært på 7 ultralyder til nå,er 32 uker på vei,dette pga vekstkontroll,men håper jo for gudsskyld hun ikke har tatt skade av det,og det tror jeg heller ikke:) Så om du velger å ta en ul for å bekrefte kjønnet ser jeg ikke noe galt i det,men det som er litt skummelt,som jeg har erfart,er at jeg blir mer og mer usikker på hvordan hun har det for hver ul,så jeg tror ikke det er "sunt" med for mange av de heller,men må man,så må man.. Man får jo så mange forskjellige svar fra alle hold om alt mulig,er litt på jo ikke rart man blir litt på "tuppa"
Kvitrebekk Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Oi, nå har jeg ringt og bestilt en ny en! Fikk time i morgen kl. 12.30! Litt usikker på om jeg har gjort det rette men.. Men da kan de jo se om alt fortsatt er bra og kanskje se spesielt om hjertet til babyen er bra. Siden jeg nettopp har fått påvist medfødt hjertefeil. Men vil fortsatt gjerne ha synspunkter på om dere synes det jeg gjør nå er helt unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå