*bokormen* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har fått igjen angsten jeg slet sånn med for 10 år siden. Den har jo på en måte vært der hele tiden, men jeg har hatt den under kontroll. Nå har hatt det veldig slitsomt de siste 2 mnd fordi jeg står midt oppi et styggt samlivsbrudd og har 2 små barn etc. Dermed har jeg begynt å bli veldig dårlig igjen. Og det blir verre og verre. I går måtte søsteren min komme for jeg greide ikke ta meg sammen. Symptomene er nummenhet, trykk i brystet, høy puls, og en inderlig frykt både for at jeg er alvorlig syk og for hvordan det skal gå med meg. Jeg skal til legen etterpå for å høre hva jeg skal gjøre, og ta noen tester for å se om det virkelig bare er psykisk. Det som er nytt nå er at det går bare ikke helt over, det har det alltid gjort før. Jeg har vært veldig flink til å vite hva jeg skal gjøre, men nå hjelper ingenting. Er det noen annen grunn til at jeg har det sånn her? Og hvis noen kjenner seg igjen- er dette vanlig og hva kan jeg gjøre med det? Kjenner nesten ikke armene mine her jeg sitter.
*bokormen* Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2007 Kan legge til at jeg også har hatt 3 migrenelignende anfall med synsforstyrrelser, mistet følelsen i ansiktet etc. Er dette også angst?
Uwimana Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 huff jeg VET så indelig hvordan du har det!! sliter selv med angst og deppresjoner i perioder, og det er UTROLIG slitsomt!! Jeg kan iallefall med sikkerhet si at det ikke er noe galt m deg fysisk, selv om du er veldig redd for det!! Det er bare en følelse! Jeg er oxo slik MYE!!! Oxo har du jo alle symtomene på at dette er skikkelig angst rett og slett!! Mitt beste tips til deg er å prøve å IKKE tenke på dette hele tiden, for det forsterker alt så veldig!! Oxo gjelder det å IKKE sitte å deppe, men å gjøre andre ting!! altså vær sammen med familie og venner, det hjalp iallefall meg!!! lykke lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå