Gå til innhold

altså dette er jo SPRØTT.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså dette er jo helt sprøtt!! vet dere hva jeg fant innei bleien til lillegutt på lørdag????????? en øredobb...den lå så fint like ved rumpen hans!! huff stakkar, det har skkert IKKE vært godt for han!!! altså det var en STOR øredobb altså!! og det er IKKE min, så den må ha vært inni bleien!!den var helt ny, og det satt på en slik plastikk dings til og med!!

huff skal ta en tlf til Libero nå, slik at slike ting IKKE skjer igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var jo helt sprøtt! Mener du at den har ligget der hele tiden? Så du den ikke da du tok på bleia da? Uff, ikke noe kjekt for gutten din...

Skrevet

nei jeg har ikke sett den da jeg satte på bleien desverre, men jeg gjør jo det rimelig raskt nå oxo da!! og mens han står, så er jo ikke alltid jeg ser inne i bleia først på en måte!!

har snakket m libero nå, og de sa jeg skulle sende det dit, så skulle det bli erstatning!!! de så veldig alvorlig på dette!

Skrevet

hehe... Da datteren min var 1,5 år gammel gikk hun inn på kjøkkenet og dro frem en del teskjeer fra skuffen;o) hehe... Jeg fikk tatt fra henne alle teskjeene (trodde jeg), kledd på henne og kjørt til barnehagen.

Da jeg skulle hente henne på ettermiddagen holdt de ansatte på å le seg ihjel. Det viste seg nemlig at hun hadde puttet den ene teskjea oppi bleia (på rumpa), så de fikk seg jo en overraskelse da det var bleieskift!! haha... Stakkars lille jenta mi:o) Jeg hadde jo satt henne i bilsetet og strammet beltet også liksom. hehehe..

Jaja... Det gjorde nok ikke såå vondt siden hun ikke sa noe;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...