Gå til innhold

For tidlig mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dessverre mensen i går, og det attpåtil 4 dager for tidlig. Har hatt veldig regelmessig mens en periode nå med 28 dagers syklus, men plutselig var det bare 24 dager. Hva betyr det - noen som vet? Kan det være manglende EL som noen skriver om? Eller er det bare tilfeldig? Hadde en god følelse denne gangen med "prikking" i brystene, men den gang ei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Akkorat slik har det vært med meg også de siste 2 el. 3 gangene. Jeg har også lurt på dette, og har diskutert det med noen alternativbehandlere. De har ment at befruktning har skjedd, men at det ikke har klart å feste seg. Det kan være en forklaring... Lykke til videre!!!

Skrevet

Hm, jeg har også hørt at dette kan være en tidlig SA, befruktning skjer, men klarer ikke å feste seg. Kan gi både fortidlig og litt forsinket mens og de færreste vet ikke at dette kanskje var en SA... har lest at 50% av alle gravidteter ender i SA, uten at vi merker så mye til det.... Ønsker deg lykke til videre!!!!!

Skrevet

Det trenger da ikke være noen SA vel.

EL kan ha vært tidligere,da kommer tanta tidligere og.

Jeg var og stabil før,men nå varierer lengden,

og jeg har ikke hatt noen SA for jeg kan ikke bli gravid

på naturlig måte ,da min mann er steril.

Har du vurdert temping?det vil vise deg når du har hatt EL.

Lykke til.

Skrevet

Jeg for min del trodde jeg hadde stabil syklus,men har jo oppdaget ila de to siste årene at jeg ikke har det,la bare ikke merke til det før.

Selvfølgelig trenger det ikke være en sa hver gang kroppen ikke oppfører seg normalt,men det kan jo forekomme selv om det nok helst bare er kroppen som spiller oss et lite puss..

Jeg har hatt el fra dag 10-17(oftest 10-13) jeg,og var sikker på at jeg var stabil før jeg startet temping,så den støtter jeg(les:anonym),fertilityfriend.com er et veldig bra gratis tempeprogram,det anbefales.(har vært prøver to år,og tempet siste 1,7)

Og jeg skal og igang med prøverør i januar pga mannens få og slække svømmere..

Lykke til:)

Klem

Skifer

Skrevet

Heisann!

Hvor gamle er dere da?

Jeg er 40 år, og har alltid hatt syklus på 5 uker. De 1-2 siste årene er jeg nede på ganske nøyaktig 4 uker, og fått bekreftet at dette har med hormonnivåene mine å gjøre. Har hatt mangelfull/fraværende eggløsning innimellom, og da altså ikke blitt gravid. Denne mnd hadde jeg eggløsning, hormoner ble målt perfekte, men tydeligvis så varierer det. Jeg er nå i gang med IVF, og håper dette vil gjøre susen. Er jo en ganske utolmodig sjel også, men følte at når jeg nå nærmer meg 41 med stormskritt så var det ikke så mye tid å miste.. :-)

Uansett så kan vel varierende syklus-lengder har mange forklaringer, men både gyn og de på Medicus (inferlitetsklinikk) sier at det nok er et tegn på en begynnende svikt i befruktningsevne. (Iallefall med meg,..)

Lykke til alle sammen;-))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...