Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som kan si litt om fordeler og ulemper ved å begynne med grøt nå? Jenten min er fire månder....Hadde planer om å full amme til seks måneder, men hun våkner en god del på natten så har begynt å vurdere grøt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Finnes det ulemper? Det er jo bare bra å gi grøt om barnet ditt er sulten. Ha oppi litt malt så blir hun ikke så hard i magen. Jeg har forresten ikke hørt om noen som har klart å fullamme frem til 6mnd. Man vil gjerne, men selv de små må jo få lov til å bli mette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå