Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Er litt usikker på påkledning da evt.. Men vil helst legge henne ute da hun sover best der hvis ikke sover hun kun en halvtime mot ellers 2 timer. Blir såå overtrøtt hvis hun sover inne fordi hun ikke får sovet nok... holder det med sparkebukse i fleece, så en litt tykkere flece bukse utenpå. ullsokker. body, jumper, jakke, votter og lue? eller ville dere ha hatt på tykkdress? Hun ligger i en teddypose oppå lammeskinn. evt noe inni posen????
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 hei. min jente sover ute uansett vær. er det - 4 grader hadde jeg tatt på henne ulltøy,og lagt henne i voksiposen ... hun har alldri vært kald når jeg har tatt henne inn igjen...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Hvorfor skulle du ikke legge henne ut ved -4gr da? Grensen går på ca -10. Det er bare du som vet hvor mye klær du må ha på henne, noen barn er varme og noen kalde. Jeg har tvillinger på 3mnd nå og kan ikke ha like mye klær på de, de har ulik kroppsvarme.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Kle på henne ulltøy og legg henne ut. -4 grader er ingenting, bare god og frisk luft. Er vindstille nedi vogna og, om det skulle blåse opp. Små nyfødte bør ikke være ute i mer enn -10 grader. Når de er blitt noen mnd er det ingen spesiell grense lenger.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 ok, takk for svar. blir jo usikker førstegangsmamma da vettu... men sånn er det.
lykken på jord Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Enig med ellapia... men synes du skal investerie i noe mer ullklær. Bommull er bannlyst når det er minusgrader. ihvrtfall her i huset. Om du ikke har noe ull, så ville jeg latt henne sove i vinterdressen, men ikke ha mye klær inni den. Lykke til! Frist luft er gull! Min har alltid sovet ute, har det vært over 12-13 minus så har jeg hatt ett helseteppe halvt over kalesja så det blir litt lunere. Men da er man avhengig av rikig utstyr, ullklær og voksi.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 selvfølgelig var den eneste ullbodyen i vaskemaskinen og ja vi skulle hatt mer ullklær. Vi har ønsket det til jul til henne og vet at vi får en del av det. Vi har ikke voksi pose da, men en sånn teddy pose og den er kjempevarm. skal kjøpe voksi når hun har vokst ut av posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå