Gå til innhold

Tidsfrist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå om dagen føler jeg at jeg jobber mot tiden. Jeg har tusen ting som burde vært gjort før jeg blir dårlig, og for hver dag merker jeg at formen avtar...

Laget en liste over ting som må gjøres. Og har egentlig konkludert med at gaven til phantom-mannen er den eneste jeg ikke kan skyve over på ham om ting snører seg til...

Så idag skal jeg avgårde og kjøpe ny skikkelig blitz til det digitale speilrefeks kameraet, for det vet jeg at phantom-mannen virkelig ønsker seg og savner. Jeg har ikke overskudd til å bedrive med pris-sammen likning, men velger å kjøpe blitzen der phantom-mannen kjøpte kameraet. Da får han samme service etc.

Ellers er det et par gaver som mangler av de som skal sendes avgårde til vestlandet som jeg bør få i hus. Men i verste fall klarer jo mannen å ordne med de også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du vinner tidskampen og ikke minst at dette blir til å holde ut!

Du får utstyre mannen med lister over hva han skal kjøpe. Det hjelper her i huset:-)

Lykke til med handlingen!

Skrevet

Ny blitz er en flott gave!

Ellers vil jeg tipse deg om å bestille time hos en homeopat fortere enn svint og se om ikke det er hjelp å få før den verste kvalmen melder seg!!! Heier på deg og at du får hjelp, tenk så deilig å kunne oppleve et svangerskap fra sin beste side:-)

Og husk å ta imot all den hjelp du kan få nå - det er mange som har meldt seg her inne og nå er det din tur til å si ja takk, med god samvittighet:-))

Skrevet

Så fint at du har bestemt hva du skal handle i presang og har skrevet lister!

Phantom-mannen blir sikkert kjempeglad og det er som du sier greit at han ikke må kjøpe den selv. Er du heldig så får du litt rabatt siden kameraet også er kjøpt der!

Ikke stress nå, kan jeg hjelpe deg med noe så send meg en melding!

Husk å legg deg litt nedpå når Måka tar en lur da.

Skrevet

Attpåklatten anbefaler homopat, jeg er tilhenger av fotsonetreapi/soneterapi. Kan være gunstig å få kjennskap til noen punkter du kan aktivere for å dempe kvalmen litt. Anbefaler det på det varmeste :o)

Skrevet

jeg er også tilhenger av soneterapi.. hjalp meg å bli gravid med lilleM.

Skrevet

En ekstern blitz er en fin gave! Det kunne egentlig jeg tenke meg også... Får tipse Maud-mannen om det :-)

Jeg hadde håpet for deg at formen ikke skulle bli som de andre gangene, men hvis du kjenner tegnene så er det kanskje sånn det blir allikevel. Det er godt du trives så bra med å føde og å ha baby i huset, da er det kanskje til å leve med allikevel.

Mannen klarer å fikse alt, dessuten blir det jul uansett. Stor klem

Skrevet

Nå har jeg snakket med en annerkjent soneterapeut, som ikke vil gjøre noe i første trimester, og som ikke anbefaler behandling pga. abortfare...Jeg var selvsagt velkommen til å kontakte henne i 2. trimester, men det er jo nå kvalmen er verst for de fleste...

Homeopati prøvde jeg forrige gang uten hell, men det kan jo hende at jeg bør oppsøke en annen enn ham som hjalp meg sist...Han satte også nåler, uten at jeg opplevde særlig bedring av tilstanden.

Skrevet

Jeg vet at det ikke er noe særlig lurt å bruke soneterapi i første trimester, og derfor håper jeg du kan finne en dyktig homeopat:-) Ta kontakt med MNHL og hør om de kan anbefale en som er god på akkurat det du trenger hjelp for - det er alltid en eller annen som er dyktigere enn andre på ulike problemstillinger:-)

Om det er en dyktig terapeut så gir de seg ikke før de kan hjelpe på et eller annet vis;-)

Jeg startet med kvalmen i uke 8 med lille rosa og det ga seg i uke 16....med førstemann var jeg plaget helt fram til og med i 8.mnd og kastet bare opp blod til slutt... Så jeg vet hvor j...lig det er! Friske gulrøtter i isvann var det eneste som ikke gjorde meg kvalm, så det anbefales:-) Ingefær gjorde ting verre for meg, men er jo det man blir anbefalt.......det er individuelt, så prøv det du kan, kanskje du finner noe som gjør dette svangerskapet annerledes!!!!! Jeg heier på det!!

Skrevet

Ekstern blitz er bare en nødvendighet!!!! Hvis dere ikke har det fra før, kommer dere til å få en ny opplevelse:))

Dette var en flott ide -

Skrevet

Hei

Ble litt intressert i den blitzen jeg da, hvor får du kjøpt den til en god pris, noen som vet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...