Gå til innhold

er så dårlig, så dårlig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kaster ikke opp men er kvalm og uggen HELE tiden......angrer nesten på hele graviditeten!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøste trøste. Det går nok over snart:) Jeg var helt forferdelig dårlig i førsten men i dag er jeg mye bedre 14+6 i dag. Har noen dårlige dager inne i mellom. Men jeg håper og tror at det verste er over. Hold ut:)

Skrevet

så lenge til da.....er bare 7 uker på vei jeg da!!!!!

Skrevet

Uff, føler med deg. Hadde det sånn i begynnelsen jeg også, det er virkelig helt grusomt. Kan bare trøste deg med at det sannsynligvis snart går over. Jeg var dårlig til jeg var rundt 11 uker, så forsvant det nærmest over natten!!

Skrevet

Lurt å la være å tenke så mye på når det blir bedre igjen, for man kan bli skuffet... Jeg er 17 uker på vei og fortsatt skikkelig uggen på ettermiddagene/kveldene. Tidlig på dagen går det heldigvis veldig greit nå da:-)

Har en liten 2-åring som gjerne vil ha litt oppmerksomhet på ettermiddagene også.

Skrevet

De fleste er nok heldigere enn meg... Og er kvalme bare frem til uke 10 - 11. Føler meg heldig denne gangen uansett jeg. For forrige gang var jeg kvalm helt til jeg var 5 mnd på vei;)

Skrevet

Et lite tips: prøv Postafen reisesyketabletter!! Nå vet ikke jeg hvilke "kjerringråd" du har prøvd, men jeg prøvde "alt" da jeg var kvalm i starten av svangerskapet... Jeg spiste lite og ofte og før jeg sto opp, jeg spiste mandler, jeg drakk eplejuice/vannblanding, jeg tok ingefærkapsler, drakk ingefærøl/-te, jeg brukte Sea Bands (armbånd med plastkuler inni), jeg gikk til akupunktur, og fikk til slutt respept på Afipran hos fastlegen min.. INGENTING AV DETTE HJALP!!! Enden på visa var at legen min foreslo at jeg kunne kjøpe Postafen reseptfritt på apoteket. Jeg gjorde så, og etter første tabletten FORSVANT kvalmen!! Jeg ble så glad at jeg holdt på å grine:-) Jeg starta på Postafen i uke 8 (tror jeg det var) og tok det ut uke 14. Dette reddet min ufødte sønns fremtidige søsken.... Det er ikke sikkert Postafen hjelper for deg, men det er ABSOLUTT verdt å prøve!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...