Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hipp hurra! Det var helt annerledes enn de "mamma mamma" klagene hun har laget når hun sutrer, og denne gangen skal jeg jaggu skrive det i boka! :-) Jeg tok en liten hvil før pappa'n skulle på jobb, de kom inn for å vekke meg og han la Mia bak meg. Jeg gjemte meg litt under dyna, sneik opp hodet og hun lo og utbrøyt "mamma!". Både pappa'n og jeg ble helt sjokkerte begge to hehe. Vi bare så ovverrasket på hverandre, hørte du det jeg hørte liksom?? DET var store greier det. Synd jeg ikke kan svare hehe, men hun fikk en god klem og et par trompetlyder :-) Og nå har det blitt litt mye selvskryt på oss i det siste, så nå skal jeg roe ned litt ;-) Ting skjer i rasende fart for tiden, det er så moro!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 He he bare hyggelig at du deler små og store gleder med oss. Mamma er moro. Her har vi holdt på med det en ukes tid nå. Øver iherdig på pappa. Men det ser ut til å sitte litt lenger inne.
Millapril Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Så moro! Må jo være så gøy å høre det for første gang, og ikke minst fortjent! Da er det bare å begynne å terpe på nye ord, som feks Milla? Ikke være redd for selvskryt, det er bare koselig at du deler med oss! Og i hvertfall når ting skjer så rasende fort! Dette har vært en stor uke+ for lillemor vil jeg si!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Så gøy!! Det varmer laaangt inni mammarota når de sier mamma ja! Jeg skrev inn i boka til Camilla at hun sa mamma for første gang på fredag jeg :-) Da sa hun det flere ganger og så opp på meg :-) Det er så utrolig gøy tid vi er inne i nå synes jeg! Mye som skjer på kort tid, og jeg synes bare det er artig at du vil dele det med oss jeg :-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Så moro Jeg gleder meg til Mathea også sier mamma. Prøver å spørre henne mange ganger, men hun ser bare opp på meg og smiler. Jeg tror hun forstår - hehe
Två små trollungar Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Så gøy! Hun begynner å bli stor den lille jenta di!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Åh så artig.. det er noe jeg ser frem til at gutten min skal si mamma, med overlegg. Stort sett når jeg får et mamma er når han leker og babler.. Men han skjønner nok ikke at det er meg.. Men Møøøøøøø.. det kan han si. Han elsker boka si med alle dyrene, og spesielt når vi sier alle dyrelydene. Da kommer det et rungende Møøøøø fra gutten og det kjempegliset. Så bildet av kua og MØØØØØØØ hører absolutt sammen.. Pappa er foreløpig bare Dadda, men det kommer vel noen nye konsonanter inn i vokabularet hans snart ;o)
Bellen^2 Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Nei så moro! Hun er virkelig i farta om dagen hun lillejenta di! Det er et av de øyeblikkene som virkelig varmer et mammahjerte:)
Tussi og Maja Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Å så gøy!! Det er jo bare så koselig! Bare fortell om alle slike morsomme ting, det er gøy å lese! Dessuten er det moro for mammaene å skryte litt også når nurkene lærer noe nytt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå