*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som vet ca prisen på en pakke med el-tester på Apotek1?
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei Jeg har ikke selv kjøpt el-tester. Men anbefaler deg å kjøpe tester fra www.billigetester.no de har veldig hurtig levering, selv gikk der bare 2 dager for meg da jeg bestilte graviditetstester. Dem har også CB`s el-tester. De er sikkert billligere enn på apotek1. Hilsen
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 takk, men jeg har ikke tid til å vennte =) Og det domme er at jeg har mistet Visa-kortet mitt, så har bare noen snåpenger liggene i bilen. Så er det litt flaut å stå inne på apoteket å telle for å se om jeg har nok eller ikke....
Babyønske �� Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 CB sine digitale eggløaningstester koster alt fra 249-349 på apoteket. Andre merker vet jeg ikke prisen på
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 Æsj da... er de så dyre! Tror ikke jeg har nok småpenger til det... Får bare vente til jeg får nytt kort.
Babyønske �� Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Du kan velge faktura på www.billigetester.no som ble nevnt over her. Og de er som sagt kjappe å levere. Hvis du bestiller med en gang, tror jeg ganske sikkert du har testene på onsdag.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Takker for svar =) Da skal jeg inn å bestille med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå