onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde lagt han for luren sin i senga si, som vanlig. Plutselig hører jeg et dunk etterfølgt av masse skrik. Løper bort til rommet hans og tror mine øyne ikke. Seb ligger på ryggen på golvet, hodet pekendes mot døra (jeg la han med hodet pekendes mot vindu, altså 180 grader den andre veien enn jeg fant han) Han har IKKE klatret over, den lange side av senga datt ut av den korte, så han rulla med madrassen ned mot golvet. Heldigvis, da var fallet kun 40cm istedenfor 1m. Uff, jeg er fortsatt helt skjelven. Nå blir det NY seng. (Dette er en brukt seng). Småen har det greit nå. Tok litt tid til jeg fikk han roet ned. Han viser ikke tegn på å ha vondt, er litt sutrete nå siden han ikke får sovne... Stakkars... Uff, unner ingen sånn en opplevelse :-(
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 huff da stakkars liten:( han ble nokk bare litt skremt.de tåler en go del småtissene heldigvis. hadde en grusom episode med minsten når han var 3 mnd jeg,han sparket seg ned fra stellebordet og landet på hodet.var helt forferdelig,men det gikk heldigvis bra.han fikk ikke noen blåmerker eller noe.men ennå ser jeg for meg fallet.jeg sto rett ved han å ennå klarte han det.huff begynner nesten å gråte når jeg tenker på det.
Mandragora Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Huff jeg føler med deg!!! Det er helt gruuusomt!! Snuppa vår falt ut av senga vår da hun var 8 mnd, hadde puter liggende på hver side, men plutselig hadde hun greid å rulle seg over og dra seg til kanten. Jeg hørte to dunk og skriking, hun har nok truffet nattbordet og så gulvet.. Ringte legevakta og de sa at jeg ikke er den første som ringer om dette, og disse små tåler nok mer enn vi tror. Skulle bare følge med om hun kunne ha hjernerystelse -kvalm, oppkast, slapp,lyssky og ville sove. Men vesla var som før, vi bare vekket henne et par ganger iløpet av natta for å være sikre. Men er du usikker så ring lege -du får helt sikkert sjekke om alt er ok om du føler for det! Jeg trøsta meg med at det skal bli mange knall og fall opp gjennom åra, selv om det er grusomt hver gang det skjer. Lykke til!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Godt det er teppet på rommet, det dempa sikkert litt også... Han er blid og virker som ellers, så jeg ringer ikke til legen. Han ble nok mere forskrekket enn at han fikk vondt... Fortalte det til mannen, han skal sjekke hele senga i kveld. Så får han bruke den fram til vi får ny mener han. Småen er foreløpig ikke enig, han hylskriker så fort jeg legger han i senga, så nå ligger han i reisesenga og sover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå