metteflette Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har tre dager til termin idag og det murrer bra.. Men har fremdeles ikk etro på fødsel før termin....
hege31 desember baby.har født. Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 jeg har 8 dager til mens termin, og 13 dager til ul termin. men tror det skjer noe denne uken.......
molla 29.12 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 26 dager igjen.. men det presser og stikker sånn at jeg håper jeg slipper noen dager i forhold til termin.
barnII 15.02.08 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 80lange dager igjen....plutselig er det ikke så lenge...
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Oj 63 til ul termin,men 48-55 til ks-dato,har ikke helt fått den enda:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 14 dager igjen til KS:) Gleder meg enormt, nå er alt bare tungt.
Månestrålen :-) Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er 6 dager på overtid og begynner å bli temmelig lei :-(
heilo86 Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 2 dager igjen! Helt utroli hvor fort det går nu.. Gleder meg masse, masse!! Menstermin var 1 desember og UL termin er 5, spennende!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 78 dager hvis jeg ikke så feil....;=)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 14 dager! gleder meg til å hilse på det lille nurket....
AnneSynnøve Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 6 dager igjen... Men jeg har hatt en opplevelse av at det er noe på gang siden fredag...
arwn&constanse<3 Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 eg har 40 dager igjen i dag:D<3
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. desember 2007 #16 Skrevet 3. desember 2007 16 dager her :-) kooooser meg :-D
Mortil3nydeligejenter Skrevet 3. desember 2007 #17 Skrevet 3. desember 2007 TERMIN IDAG! Her skjer det ingenting (
gulda Skrevet 3. desember 2007 #19 Skrevet 3. desember 2007 51 dager. Så glad for at julen kommer i mellomtiden og gjør ventetiden mye kortere! )
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 3. desember 2007 #20 Skrevet 3. desember 2007 19 dager igjen! Begynner nesten å lure på om det er noe på gang, maserier i hele natt...håpe?
TinaP Skrevet 3. desember 2007 #21 Skrevet 3. desember 2007 32 dager igjen. I morgen er de akkuratt en måned. Gleder meg sånn. Men først er det jul.
martemia Skrevet 3. desember 2007 #22 Skrevet 3. desember 2007 Bare 12 dager igjen til UL-terminen, som jeg mener er mest riktig.. :-D
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. desember 2007 #23 Skrevet 3. desember 2007 28 dager igjen!!! Jeg er så lei i dag!!!
Piami :) Skrevet 3. desember 2007 #25 Skrevet 3. desember 2007 23... fødeklar om to dager, men føler meg egentlig ganske så fødeklar nå Skal nyte adventstiden og ta det rolig Slipper julevasken iår, deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå