lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er helt blåst for gode juleønsker i år.. Skriv på hva dere ønsker dere, kanskje jeg klarer å klekke ut noe lurt he he
1, 2, 3!!! Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 En mann! En ordentlig snill, omtenksom, sosial, utadvendt, hjelpsom, oppvakt, våken, sjarmerende mann, god som gull! Det hadde vært noe det! =) Bare så synd de er sammen me andre menn med samme egenskaper... Nei, har ikke peiling!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 En flanell-pysjamas med gooood plass til magen, skøyter (selvom jeg sikkert ikke får lov til å gå på de før neste år), vekkeklokke (helst klokkeradio), veske, et godt pledd, teflonduk(genial med småunger i hus)...skal stoppe der, men hvis du trenger flere tips, har jeg ønsker helt frem til julen 2010, hehehe
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 majamini: Bare fortsett å skrie ønnskene dine her du.....
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Å, jeg ønsker meg ikke stort. Litt pussel til hus og heim stort sett; har blitt hektet på fine oppbevaringsbokser, og vet at jeg får noen nydelige kaffe/te/kakao-bokser, som jeg gleder meg veldig til =) Ellers hadde vi tenkt å kjøpe vippestol selv, men fant ingen vi virkelig ville ha annet enn babybjörn sin, som vi syntes kanskje var litt i meste laget på pris (har brukt vanvittig mye pæng på lille nå, så måtte sette ned foten et sted..). Fant ut at det var et ypperlig ønske da min tante og de sa vi måtte ønske oss noe til kr 800 =) Så da får vi nok den vippestolen av dem, og det gleder jeg meg også utrolig masse til!! Ellers ønsker jeg meg ikke så mya annet enn en fin og rolig jul med familien. Og sjokoladerackert i julestrømpen. Det er et must!! Gleder meg
fullrulleihuset Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Har slitt lenge med å komponere en ønskeliste i år, men etter mye press fra familien er dette det jeg har kommet fram til ; - div pynteting til huset (evt gavekort på den nye interiørbutikken her) -kaffekanne (har aldri kommet på å kjøpe det selv......) -et smykke jeg har sett meg ut på bjørklund -frisørprodukter til håret -pysj/kosedress -parfyme -seinfeld ses. 9 -deler til middagsservicet vi samler på -musikk (fra min kule onkel, som har samme smak som meg ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå