Gå til innhold

Frustrert over forkjølelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt på med forkjølelse siden forrige fredag og er fortsatt like tett i nesa og hoster som en gris. Begynte først med nesedråper sist fredag fordi jeg gjerne ville klare meg uten. Men da gikk det ikke lenger.

 

Andre som har opplevd at forkjølelse ikke vil gå over i svangerskapet?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg :( Jeg fikk vond hals/dotter i ørene og tett snute for en to ukers tid siden, og er fortsatt ikke bra. Er ikke sånn kjempedårlig, men nok til at jeg føler meg tufs og sjaber. Var litt bedre noen dager - ikke bra, men bedre - men nå er jeg verre igjen :( Kjedelig å gå sånn, dagene går utrolig sakte da jeg ikke finner noe som helst energi til å gjøre noe.

 

Men jeg skal bli mamma da - så jeg er sjuk, men utrolig lykkelig =)

 

Gooood bedring :)

Skrevet

Tuxie!!

Et godt råd til deg...Som kanskje kan hjelpe deg videre!

omega3 tab hver dag eller tran og sanasol.

 

Har selv brukt det hver dag i 3 år nå og har nesten ikke vært syk siden.

 

Skrevet

Hei Tuxie!

Ja sitter og hoster og snörrer jeg og. Det er verst om natta. Og beklager ä mätte skuffe, men gär pä omega3, og det har ikke forhindret stadig halssmerter ++

 

God bedring!

Skrevet

ufffff den drittforkjølelsen :-( ikke noe koselig nei, det er sikkert. ble syk for 4 dager siden og har ikke sett snurten til forbedring :-(

nettene er værst... desidert.... Jeg MÅ ha nesespray jeg.,. propper meg full av det. (joda holder meg til annbefalte dose) hva skulle jeg gjort uten?

utrolig kjiipt om jeg skulle ligge snørrete i fødsel.... håper jo det slipper taket fort som fy :-/

 

god bedring allihop!

Skrevet

Vi får bare holde ut :-)

 

Har forøvrig brukt Omega 3 hele svangerskapet, men ble forkjølet allikevel :-( Men takk for tipset :-)

Skrevet

jeg har såå vondt i halsen , er ikke tegn til at det blir bedre.

det er så vondt..snufs.

Skrevet

Hihi....litt morsomt at du heter Tuxie da....det er jo navnet på en hostesaft ;o)

 

Sliter selv med forkjølelse. Skikkelig ille om natten spesielt. Masse slim og hoster og drit. Fysj!

Skrevet

Denne forkjølelsen suger..... pleier å ha en dag der jeg er "på topp" før det dabber av. Ikke denne gangen nei! 1 dag "på topp" var jeg så tett at selv om jeg lå med hodet over en gryte fylt med varmt vann og tigerbalsam (tettet med håndkle) løsnet det ikke opp. klarte ikke gjøre en skit hele dagen. dag 2, begynte venstre øye å renne, og jeg nøs så mye at jeg kunne vært en av de tre små grisene.... på slutten av dagen var det venstre øyet så hovent å rødt at jeg kunne flyttet inn på krisesenteret.... jeg så seriøst grusom ut.... 3 dagen var jeg like tett, og begynte å renne på andre øyet... huff huff... var ikke like ille da, men jeg kunne ikke bruke nesespray, fordi annbefalte dose ble brukt opp på natta, så dere kan jo tenke dere,,,

nå er vi over på dag 4, men er faktisk blitt hakket bedre. MEN det er bare litt bedre. jeg håper bare det går oppover nå, og at det ikke byr på flere uhyggelige overaskelser. ps:hosten kom i natt :-(

 

god bedring *hostesnørrehark*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...