Gå til innhold

Hvem skal betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om barnepasser passer barnet i sitt eget hjem, bør da du eller hun selv betale for en dyr gjenstand barnet ditt knuste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening bør barnepasser betale.....Om hun velger å passe i eget hjem, bør hun forsikre seg om at slike dyre ting er langt unna små barnehender..Slike ting er en del av risikoen ved å være barnepasser mener nå jeg... Alle vet at uhell kan skje...

I allefall, om jeg passet ett barn her i mitt hus og det barnet knuste noe jeg brydde meg veldig om, hadde jeg aldri kunnet kreve foreldrene for penger.. Hadde sett på d som mitt ansvar å sikre den tingen.....

Skrevet

Hun selv, mener jeg. Er hun dagmamma, så mener jeg at da blir det det samme som om hennes egne barn knuser noe. Man betaler jo ikke for ting barnet ødelegger i barnehagen heller. Passet hun barnet kun som en engangsforeteelse, og ikke fast, så stiller det seg litt annerledes.

Men hvis det skjer når dere er på besøk hos folk, så bør du betale.

Skrevet

den burde hun betale selv. jeg hadde ikke betalt den for henne i alle fall.

Skrevet

Hun selv. Ellers kan hun la vær å gjemme dyre ting og kreve foreldrene for alt som blir knust?

Skrevet

Som dagmamma selv ville jeg aldri krevd det av foreldrene. Her flytter vi unna alt. Det skal jo være barnevennlig hjemme hos en dagmamma.

Skrevet

Har hun tatt på seg å passe ett barn, om det er ett engangstilfelle eller som dagmamma, må hun selv passe på å fjerne de gjenstander hun er redde for, evt passe ekstra godt på barnet når det nærmer seg gjenstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...