Gå til innhold

dunpose el. voksi????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt usikker på hva jeg skal velge, noen som har erfaring med dunpose??? skal ha nå i desember og er usikker på om det holder med dunpose, må man da ha på mer klær enn om han ligger i voksipose? Hadde voksipose sist gang.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha dunpose.

Liker ikke voksi, synes de er klumpete og altfor store.

Jeg jobber i bhg, og har endel erfaring med begge typer.

Nå har vi en dunpose fra Teutonia, neste år tenker jeg det blir en pose fra Odenwalder, den er det mange som er kjempefornøyd med! (Den jeg har blir nok for liten neste år...)

Dunposene er like varme som voksi, og jeg kommer til å ha lammeskinn under posen:-)

Skrevet

Hei.. Jeg har også jobbet i barnehage, og har veldig gode erfaringer med voksiposen.. Derfor har jeg kjøpt denne.. Ingen av barna med voksipose var kalde i løpet av vinteren.. og de kunne ligge med lite klær nedi posen.. Men for all del.. Var veldig mange andre gode poser også, men jeg ble spesielt imponert over voksiposen! Enig i at den er litt stor og klumpete, men det gjør ikke meg noe ;o)

Skrevet

Vi endte opp med Voksi-pose, og er STORfornøyd. Gleder meg til å ha lille gullet oppi der, for ser ut til at han/hun slipper å fryse ;-p vil jo bare krype oppi dit selv... hihi

Skrevet

Jeg har god erfaring med voksipose fra førstemann og skal bruke den igjen. Han ble aldri kald så vi føler oss veldig trygg med den. Men vi har ikke prøvd dunpose før så det kan godt hende at den er lik så fin.

Skrevet

Vi har valgt pose fra odenwalder, jobber selv i bhg og der har mange barn voksi,de er bra de men jeg liker de ikke pga de er så store og klumpete,så jeg satser på en pose fra odenwalder.har hørt mye bra om den også. Kommer til å ha lammeskinn under den.

Skrevet

Er vel mest smak og behag dette ja, både dun- og voksipose er varme og gode poser!

Så det kommer litt an på hvilken type man liker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...