Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Ble så uggen i formen igår ettermiddag i sekstida. Fikk plutselig diarè, spydde som en gris, og fikk kramper i øvre del av ryggen og magen. Ble litt bekymra, så reiste inn til føden kl 2230. Ble satt på registrering, og den kunne vise svake til moderate rier hvert 3.-4. min. Ble så sjekka nedentil. Var helt moden, men enda ingen åpning, dessverre. Så kl 0100 fikk vi lov å reise hjem igjen (har 5 min til sykehuset) så kanskje jeg klarte å få meg noen timer søvn. Fikk meg nærmere 3 timer søvn, og da jeg sto opp for å gå på do litt over 7 i dag tidlig, gikk noe av fostervannet mitt! Så nå sitter vi bare og venter på at riene skal ta seg opp. Er nede i 5 min mellom hver, men de er nok ikke så effektive enda. Har time til vekstkontroll og måling av fostervannsmengde kl 0930 fra før av, så reiser på sykehuset da... =0)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 så spennende da. snart har du babyen der.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 lykke til med fødselen.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 takk for det! Ikke verst å få jenta ut før jul nei! =0)
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 åå lykke til! så gøy,nå får du endelig se jenta di!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Å så koselig da, nå har du snart jenta di i armene... Så koselig det blir til jul,med ett lite knøtt da... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå