Gå til innhold

Så kom trøsken denne gangen også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig festlig. Har begynt å flasse og klø på den ene brystvorten nå. Og jeg som har forsøkt å gjøre alt mulig for å unngå det! Siden jeg har hatt dette med de to andre også, har jeg gjort det som man kan gjøre når det skjer (farris, vaske alt på 60 grader osv.) på forhånd (for om mulig å forhindre...). Så nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli halv ni slik at jeg kan ringe legen.

Dette er kjempekjipt! Men, jeg har ikke hysterisk vondt enda så kanskje jeg kan klare å bli kvitt svineriet før det setter seg skikkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen om å gå rett på pillekuren pga historien din! Be ham ringe NKA om nødvendig...

Skrevet

Legen min har ferie hvilket jeg fant ut etter å ha ringt i to dager... Så i kveld har jeg vært hos legevakten og fått resept på diflucan og mycostatin. Jeg kunne godt bruke begge deler fikk jeg beskjed om. Håper dette hjelper en gang for alle! Er ikke spesielt gira på å gå på kur etter kur.

Jeg hadde forresten med meg brosjyren fra NKA som jeg fant på nettet. Tror at det hjalp slik at jeg fikk diflucan.

Skrevet

Håper dette virker med en gang! Bra jobba!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...