power puff Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Er det nen som har noen godt råd mot halsbrann? Har det fra morgen til kveld hver dag for tiden ,og det er ganske så slitsomt! Tar i mot råd med takk!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Tro det eller ei,men de ``lovehearts`` har hjulpet meg;=)
Mops7 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 jepp, lovehearts, titralac, og noen sverger til et halvt glass melk. blir det absolutt krise har legen min anbefalt pepcid. (jeg klarer ikke gaviscon)
grivid m/nr.2 Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Love harts funker ikke på meg, og Gaviscon er helt grusomt å tygge. De sveller sånn i munn, men Link (på apotek) funker veldig bra på meg. Virker med en gang og den smaker mint, er litt tørr bare.....
Nr 3 underveis Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jordmor anbefalte ä spise lite av gangen, men ofte, ikke spise sterk mat, ikke spise för du legger deg (hvis man opplever mer halsbrann om natta), Bygge opp med puter i senga, sä hodet ligger litt höyere. Personlig har jeg spist mye mandler og nötter, men det som har hjulpet meg best er Magalat-rstiopharm. Det er tyggetabeletter, som ikke smaker veldig godt (ikke vondt heller:)), men som har en veldig god virkning. Lykke til!
Nr 3 underveis Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Rette opp pä skrivefeil: Magaldrat-ratiopharm.
trebarnsmamma? Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Link hjelper veldig bra! Ellers, bygg deg opp om natta og hold deg unna kaffe, sterk mat og sukker. Tomater og løk er heller ikke spes. bra, men vanskelig å unngå hver dag kanskje.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Novaluzid tyggetabeletter det brukte jeg hele sist sv.skap Funker kjempebra
trebarnsmamma? Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Ja, novaluzid funker også veldig bra, de er heller ikke uoverkommelig ubehagelige å ha i seg
Phantom´ Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Flytende gaviscon. Super-effektivt. Smaker dritt, men bedre enn halsbrann. Smaken går også mye raskere over med flytende. Har prøvd både gaviscon og link som tabletter, men det ble for kvalmt!
trebarnsmamma? Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Hehe, og jeg kaster opp av flytende gaviscon... Moralen er, ta det som du klarer å få ned selv
power puff Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2007 Tusen takk for alle gode råd! Likte spesielt det med lovehearts :0) det er fin medisin det!!!
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 har du ikke sett reklamen på tv om halsbrann??? tror det er en sugetablett eller en bruse tablett..... fåes kjøpt på apoteket....
catty27 Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Hei ! Jeg sliter også med halsbrann og har funnet ut at Samarin funker greit. Varer en stund og smaker ikke så dårlig som bla gaviscon. Jeg anbefaler deg å prøve det !
musemor... Skrevet 3. desember 2007 #16 Skrevet 3. desember 2007 Jeg brukte først lovehearts forrige gang, men ble ganske kvalm av det etterhvert! Gikk over til å rett og slett tygge noen mandler, og det fuka kjempe-bra!
musemor... Skrevet 3. desember 2007 #17 Skrevet 3. desember 2007 Rettelse: det funka, skulle det være.. :-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. desember 2007 #18 Skrevet 3. desember 2007 Hei! En tskje natron i et halvt glass vann gjorde underverker sist jeg var gravid -hadde helt utålelig halsbrann de siste to mnd. Melk funket også, men var veldig kortvarig...
Snuppå Skrevet 4. desember 2007 #19 Skrevet 4. desember 2007 Hei ! Jeg er gravid med nr to og det værste med begge svangerskapene mine har faktisk vært halsbrann !! Har prøvd ut det meste og funnet ut at det som hjelper for meg er Rød Link 1100 mg. Den virker med en gang jeg har tygget den i meg Prøv det,og se om det ikke funker
mamsen=) Skrevet 4. desember 2007 #20 Skrevet 4. desember 2007 spis lite og ofte, og ikke spis sterk og fet mat! det har hjulpet meg. hadde halsbrann en gang, fikk dette tipset, og siden har jeg ikke kjent noe mer til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå