Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jenta mi på 6 mnd og to uker løfter hånda for å vinke til faren sin når hun skal legge seg eller skal gå, hun gjemmer seg også bak gardinen når vi sitter i sofaen og når jeg sier hvor er ... ? Så titter hun frem med et lurt smil (hun kan leke denne leken i timesvis). Hun slår også alltid av lysbryteren på badet når vi går ut derfra, og på soverommet når hun skal legge seg. Hun strekker seg mot bryteren så jeg skal ta henne inntil og blir veldig fornøyd hver gang hun trykker så lyset går av. Grovmotorisk er hun ganske normal, hun ruller begge veier og dytter seg bakover og rundt i ring, men er hun tidlig ute på disse andre tingene? Jeg leser så lite her inne om når barn klarer slike ting.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Ja, det er hun, kjempetidlig til og med :-) Er ikke vanlig at de gjør slike ting før de er 8-9 mnd. Flink liten jente du har der!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Takk. Jeg synes jo også at hun er veldig flink, men det synes jeg jo bare hun bæsjer liksom:) Jeg var litt usikker på om det var vanlig å gjøre sånt på hennes alder. Fantastisk flink er hun uansett i mine øyne, men det er jo allikevel litt gøy å høre at hun er tidlig ute:)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Klart det :-) Det betyr jo igrunnen ingen verdens ting og er ikke det som er viktig, men det er jo likevel litt ekstra gøy når de er tidlig med noe.
heldigec Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Kanskje du burde bytte forum til "begavede barn"? hehe Hun er nok tidlig ute ja. Men det kan også være at du har vært veldig flink til å lære henne visse ting - for det er jo ofte resultat av ren læring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå