ღhælgelainnღ Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Tenkte å investere i nytt spisebestikk til jul. Tenkte ikke på noe fancy sølvtøy, men noe som tåler oppvaskmaskin, og som fint egner seg å bruke i selskap på julaften. Har dere noen tips jenter og hvor en får kjøpt dette?
Mamma Mirabell Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 vet de selger bestikk fra hadeland... ramona heter det, er satt ned til 999 fra nesten 2000 kroner. vet ikke om det er overkommelig for deg men...
ana baroma Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Det finnes noe billigstål fra hardangerbestikk. Mener det kommer på rundt 1000lappen for 12. De selges løst har jeg sett... Ellers finnes det jo andre muligheter, blant annet på OBS har jeg sett noen til 4-600 kroner. Det meste er jo enkelt og greit (uten mye stæsj på), kvaliteten kan jeg ikke garantere for:)
*ale* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 http://www.hardangerbestikk.no/ramona.html Dette har jeg. Litt tilfeldig, min ste- svigermor har begynt å kjøpe det til oss.. Men det er enkelt, går i oppvaskmaskinen og fint til selskap.. Ikke så dyrt heller...
sveis Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Det har jeg også, og er kjempefornøyd. Bruker det til hverdags, så da er det helt topp med så enkelt mønster. Begynte med en sånn koffert med 6 av hver som min bestemor kjøpte på tilbud. Har utvidet etterhvert, fått litt i bursdag og til jul og kjøpt noe selv når det har vært tilbud. Så nå har jeg 12 av hver + kakespade, ostehøvel, barnebestikk og noen ekstra t-skjeer.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Ikea har mye stilig. Kjøpte nettopp stålbestikk til 12stk for 400kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå