Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Lurer så fælt på om jeg skal ta en 3d ultralyd den 12....er det gøy å se? dette blir nok den siste babyen vår, så jeg tenker at det hadde vært litt morro å ha med film og bilder av babyen...leste at man fikk med dette? er det noe stor forskjell på vanlig ul og 3d?
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Ja det er veldig stor forskjell på 3d og vanlig ul...du kan tilogmed være så heldig at du kan se hvem babyen ligner på! Absolutt verdt den tusenlappen!!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 DET er noe jeg aldri skal bruke penger på. Synes de baby-3D bildene ser creepy ut...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ja....det er nok moro å se. Vi derimot var veldig uheldig. Vår lille tulle lå gjemt godt bak morkaka (jeg har foranliggende morkake) og han mannen brukte lang tid på å få til noen bilder. Da vi endelig fikk se henne lå hun å sov med begge hendene foran ansiktet. Så...det er ikke alltid man er like heldig. Jeg var i uke 27 jeg da. Hvis du er høygravid kan det være veldig vanskelig å se altså....det er liten plass inni der og de ligger veldig sammenkrøpet. Du kan jo høre, men de anbefalte mellom uke 26 og 32 da jeg spurte. Og sa at uke 27-29 var aller best.
unca Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg tok 3 d i uke 24, og det var absolutt verdt pengene! Vi fikk over 40 fine bilder, og ser tydelig ansiktet på bildene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå