Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 han jobber kvelden og er hjemme og i seng halv 2 tiden når han jobber så da er det jo helt forstålig at jeg må opp med jentungen om morran. Men nå jobbet han ikke i går og skal ikke jobbe idag og da satt han jaggu oppe på datan til klokka 4 om natta, (noe han også gjorde sist han hadde fri.) Deretter kommer han inn for å legge seg inn og ut av rommet 3 ganger for tydligvis glemte han mye, jentungen ligger å småprater i halvsøvne i senga for jeg har akkurat matet henne. Så bestemmer han seg for at det er bare noe han må fortelle meg og snakker med høy stemme. (selv om jeg latet som jeg sov når han kom inn.)Så når jentungen hører han snakke høyt ja da må det jo være morgen tenker ho og skal absolutt ikke ligge der i senga si noe mer. Det tok meg en time å få henne tilbake i søvn. Og atpåtill klager han fordi hun protesterer høyt mot å sove, at han vokner av det innimellom.(det var da for f... hans skyld at ho var våken.) Så når ho våkner til igjen i 6-7 tiden så er det jo selvfølgelig ikke liv i han så da må mamma ta henne igjen. Tydeligvis i hans hjerne så kan da ikke jeg trenge å få lov til å bare slappe av en morgen i uka nei det er alltids hans rett. Har tatt det opp med han før og da kom han med en dum unskyldning om at jeg la meg jo i 10 tiden på kvelden så da måtte jeg være uthvilt når ho skal opp. Joda jeg legger meg tidlig for å orke å stå opp med jentungen og ta alle nattevåkene. Er jeg heldig er ho våken en gang men noen ganger er ho våken karnsje 8 ganger i løpet av natta. Og jeg godtar ikke at han skal kunne sitte oppe hele natta å spille og "kose seg" Og deretter forvente at jeg skal stå opp om morran fordi jeg la meg tidligere. ( joda han kommer til å få høre det når han våkner til i dag.) Og i tilegg til allt dette så kommer jeg ut på stua å finner at han ikke har hengt opp klærne han lovet å henge opp i går. Jeg minte han på det 3 ganger og jada han skulle få gjort det...... Men her sto jaggu alle de våte klærne i kurven ja. Det tar karnsje 10 min å henge de opp, men gud forby om han måtte ha tatt 10 min vekk fra spillet sitt.........
Tussa og Sofie Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Åhh, kjenner jeg blir forbanna på dine vegne! Kanskje hadde du syntes det var godt å sitte i ro og fred på kvelden en gang istedenfor å legge deg kl 22. Eller kunne det vært koselig å legge seg sammen? Uff, ja gi han klar beskjed. Her tar jeg lillefrøken i ukedagene siden han skal på jobb, men vi legger oss alltid sammen. Helgene deler vi på å ta henne på morgenen så vi begge kan sove litt ut. Han er ofte solidarisk våken med meg i uka mens jeg gir henne mat. Som han sirt det er VÅR baby og jeg har like fult en jobb på dagtid som han har! Lykke til!
LilleVilleVilja Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Skjønner godt du er sinna Kanskje du kan pumpe deg en gang i blant, så han kan ta nattevåkene når han likevel er oppe å spiller data? Sånn gjør vi det her når jeg er veldig sliten, og det er supert både for meg og kjæresten min. Er jo stas for dem også å mate småtrollene innimellom. Håper dere finner en løsning hvertfall, for det hørtes fryktelig kjedelig ut å ha det sånn. Lykk til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå