Gå til innhold

3D ultralyd--verdt en tusenlapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer så fælt på om jeg skal ta en 3d ultralyd den 12....er det gøy å se? dette blir nok den siste babyen vår, så jeg tenker at det hadde vært litt morro å ha med film og bilder av babyen...leste at man fikk med dette? er det noe stor forskjell på vanlig ul og 3d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt klart verdt det. Det er stor forskjell på vanlig og 3D fordi ved 3D ser du babyen din slik den ser ut inni magen din, ikke indre organer osv som ved vanlig ul. :o)

Skrevet

Har ikke tatt det, men er det ikke veldig seint i forhold til termin for din del? Det ha jeg hørt =)

Skrevet

Jeg ville jo tro at jo lengre man ventet jo bedre bilde fikk man? Bbayen vokser jo bare hele tiden. Jeg vet ikke...Termin er 5 jan

Skrevet

du kan se på profilen min. under bilder. der er det ett par 3d bilder. de tok vi i uke 30. tror ikke vi kunne tatt noe særlig senere. det var iallefall kjempe gøy å se.synes det var verdt 1000,-

det morsomme er at en kan se på bildene at det er han. ganske sprøtt å tenke på hva de får til med dagens teknologi=)

Skrevet

men hvorfor kan man ikke ta seinere? er i uke 36 på torsdag

Skrevet

er for at babyen blir for stor da. ser den ikke så godt lenger da. ligger vel gjerne i skikkelig foster stilling, og da er det jo vanskelig å finne fram til ansiktet ol..jeg tok vanlig ul i uke 40, og da var han festa, så eneste vi kunne se da var toppen av hodet, og beina som lå i kryss ..om du skjønner hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...