Gå til innhold

Har driti meg fullstendig ut i foreldrepenger-søknaden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt.. Jeg sendte inn søknaden i slutten av oktober... Permisjonen min starter i morra, men jeg har ikke fått noe som helst svar fra NAV ? Sender dem ikke ut bekreftelse på av søknad er innvilget?

Så kom jeg på NÅ at jeg tror jeg kryssa av for 54 uker med 80% lønn, når det jeg egentlig skulle ha var 44 uker og 100% lønn.. Herregud for et surr.. Håper det er mulig å endre dette?

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed at jeg ikke ville få noe svar før etter fødsel, de måtte ha fødselsdato på barnet. :)

Skrevet

Joda klart du skla ha bekreftelse på dette! Jeg har termin 5 januar og fikk min bekreftelse på vedtak om foreldrepenger i dag. Ring nav å snakk med de

Skrevet

de sa til meg at de ikke går ann og endre det etterpå.så da bør du forte deg og ta en tlf ned i dag.

Skrevet

Ring og gi beskjed at du vil ha 80% og ikke 100 %. Hvis de ikke har behandlet søknaden og startet utbetalingene skal det gå greit.

Skrevet

HAr aldri fått bekreftelse på noe som helst fra NAV, jeg. Og tror nok heller st det er normalen enn unntaket. Å sende ut bekreftelse på vedtak er ikke NAV sin sterke side. Der må man nok selv passe på at man får det man har krav på. De (ifølge min erfaring) gir ikke en utstrakt arm for noe som helst

Skrevet

Jeg fikk ikke noe svar før det ble innvilget,men om jeg hadde vært deg så hadde jeg ringt og fortalt de situasjonen,de er jo ikke akkurat super-raske der,og alle har lov til å gjøre feil,tror det går ann å ordne opp i,kanskje du får litt fortgang i det også hvis du "maser" litt:)

Skrevet

Takk for svar.

Jeg ringte nettopp ned til NAV for å spørre Hva skjer??

Neida, søknaden min var ikke engang registrert den! Så nå må jeg ringe rundt til ulike saksbehandlere for å høre hvor den har blitt av, sa damen jeg snakket med... Det MÅTTE jo bare bli noe sånt...

Ganske skuffa og frustrert nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...