mayaya Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Folk begynner jo å spørre på alle kanter her! Har ikke lyst til å si FisherPriceleker og Duplo til alle sammen... Ehhh
Neijasså... Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Snuppa på 8 mnd ønsker seg nattesøvn og tenner (oi, vent, det var det vi foreldre ønsket for henne...). Men på hennes ønskeliste står blant annet: - gåbil - bøker - badeleker - tripp-trapp-stol - ball (Riktige leker har verdens kuleste marihøneball med skikkelig sprett i:) - ullklær
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Har også en tass på 8 mnd, og han får Geo mag baby, de virker kjempe kjekke, er sånne magnet leker fra 9 og 10 mnd.. Fås kjøpt på de fleste leketøysbutikker,notabene,pytt & panne.. Legger med link av bilde: http://www.fatbraintoys.com/toy_companies/geomag_usa/geomag_baby_large.cfm
mayaya Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Hmm. Jeg var visst litt trøtt ser jeg. Jeg mente 9 måneder da :-p Har masser av klær, leker, skåler og kopper. Flere forslag? PS. Takk for svar
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jenta mi på 8 mnd til jul får blant annet dette (vi har fått beskjed av venner og kjente): tripp trapp stol fisher price giraff til å ha baller i toppen, som ruller ned baby-tv gåbil putteboks leke til å feste på bordet med sugekopp brio gåvogn Og sikkert mye mer som vi ikke vet:) Litt kjedelig for oss at alle føler dem kan fortelle oss hva hun får.. Er jo OSS det er spennende for da.
mayaya Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 vi har tripp trapp, og giraffen får han av oss. baby-tv?? Har jeg aldri hørt om.. link? vi er ikke tv-tittere selv, så det ville jeg aldri tenkt på ihvertfall gåvogn fikk han i dåpen putteboks har han hva er leke til å feste på bordet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå