ca3ne Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 jah eg sitte då i den situasjonen der eg e 3 dager øve mensen... å har alerede tatt 3 testen, de 1 viste positiv men iche sån veldi sterkt, mens de andre to va mindre tydligere.. men så er det så frustrenene å holde dette inni seg, har sagt at denne gangen skal vi ikke si noe før jeg er 3 måneder på vei, siden sist gang gikk det ikke så veldi bra.. men så lurte jeg egentli på, planen er å dra ned til legen å ta en graviditetstest der nede, men koste det noe å eventuelt hvos masse ??? jeg har disse symptomene: veldi ømme pupper tisse trengt solten ganske så ofte (har som regel bare spist opp t 2 måltider t dagen å nå e d nesten 5) tretthet munnsår på høyre side halsbrann... krysse fingrene for mg å alle andre så vente i spenning på at denne gangen går alt bra!!! lykke t alle andre åg dr ude!!! venter i spenning
lille +gutt Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 vest testen vise gravid e du nok det ja, har æ iallfall lært. testen kan vis ikke gravid selv om man e gravid, men den kan ikke vise gravid vest man ikke e gravid
ca3ne Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 takk for at du tok deg tid til å svare på innlegge mitt i dag.. tok en ny test i dag som viste mye sterkere så nå har eg fått det svare jeg ventete på glede meg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå