idamor & lykketrollene Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 når begynne å sitte/ligge i vognen uten vognbagen? tusen takk for svar...
mamma til søte små Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Når vognbagen er for liten? Vi brukte iallefall vognbagen til guttungen var begynt å bli for lang for bagen
mayaya Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vi byttet når han var 4,5 mnd. Han hadde fortsatt plass i bagen, men var utålmodig etter å se opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå