Gå til innhold

...mulig jeg sniker i køen, jenter! =0D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så uggen i formen i ettermiddag i sekstida. Fikk plutselig diarè, spydde som en gris, og fikk kramper i øvre del av ryggen og magen. Ble litt bekymra, så reiste inn til føden kl 2230.

Ble satt på registrering, og den kunne vise svake til moderate rier hvert 3.-4. min. Ble så sjekka nedentil. Var helt moden, men enda ingen åpning, dessverre. Så fikk lov å reise hjem igjen (har 5 min til sykehuset), med en sovetablett (innsovningstablett er det vel egentlig) i lomma slik at jeg kanskje får meg noen timer søvn i natt. Så nå skal jeg ta en varm dusj før jeg hiver innpå tabletten og kryper til sengs. Håper bare ikke alt stopper opp nå da.....

Natti natt! =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Lykke til!!!

Skrevet

Takk for det!

Litt av vannet gikk her litt over kl 7, så nå venter vi bare på at ting skal ta seg opp! Har time til kontroll (hadde fra før av time til ul for vekstkontroll og måling av fostervannsmengde i dag) i dag kl 0930..

Blir nok en spennende dag jah! =0)

Skrevet

hmm så spennende..jeg også vil hehe

har du fått sovet litt da?

Skrevet

Lykke til!!!!!!! Håper det er din tur i dag :-) Klem

Skrevet

Masse lykke til! :D

Skrevet

Oj oj oj!! Heldiggrisen!! Først vinner du en støvsuger, og så får du rier.. Jeg vil også!!! :) Masse lykke til.

Skrevet

da er vi hjemme fra sykehuset og både jeg og mannen fått oss nesten 3 timer m søvn...

Var nedtur å komme på sykehuset, dvs det var ikke vannet som hadde gått, men blodtilblanda VELDIG tynntflyttende utflod (var visst vanlig å bli "lurt" av dette når man gikk mot fødsel). Var fortsatt moden, og det så ut som hele slimproppen var på vei til å løsne, men ingen åpning enda. Hadde fortsatt rier hver 6 min (dvs færre men litt sterkere), men nå som jeg har sovet er de selvfølgelig borte..... Har uansett fått beskjed om at jeg ikke kommer til å gå i ukesvis med disse riene dersom de fortsetter, så nå håper jeg de kommer tilbake. Nå skal "alle" kjærringråd prøves dersom ikke riene dukker opp igjen =0)

Mannen gleder seg virkelig *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...