Gå til innhold

Kjapp liten hilsen til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer til alle gravide. Spennende og kjekt. Er litt sånn misunnelig på deres vegne. Håper dere får kose dere i svangerskapet

Velkommen til alle nye, kjekt med nye nick. Her er det godt, hjertevarmt og til tider humørfylt

Dailis. Håper eksamen gikk bra og alt står godt til hjemme

Til dere som er syke og sliter med vondter, masse god bedring og håper at ting snart blir bedre

Til dere som styrer rundt i julestria, stopp opp og kjenn etter hva det dreier seg om. Julen skal være kos, være med sine nærmeste, spise god mat og brenne stearinlys. Høre julemusikk og glede seg over at livet er godt å leve. Nå snur sola snart

Vi har det bra. Superdupergutten har det godt, sondematen tåles bedre når vi fikk banan smak. Da gurper han ihvertfall noe som smaker godt. Fortsatt kvalm når han får mat i sonden, men tåler større mengder

Superduperjenta har spist godt i de siste dagene. Hatt mange tårer fordi hun har gått opp 300 gram, men vi jenter har prata og grått litt på badet. Snakket med psykolog og skal belønne henne når hun gir "faen" i prøver og lekser osv. For henne er det faktisk en stor utfordring

Lillegutt er i storform for tiden .Matmessig svinger det veldig. Men han spiser nå litt brød med syltetøy.

God klem til alle flotte damer her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er virkelig en superdupermamma! Sender deg omgående masse julegleder og krysser fingre for barna dine! Et lite skritt fremover, blir til flere. Det er jeg sikker på.

Tusen takk for råd om å stoppe opp i julestria. Får litt høy puls her ved tanken på at det er tre uker igjen og alt jeg skal gjøre.. I går hadde vi en sånn deilig dag, gira fullstendig ned: kakebaking med naboene og vi pynta til advent/jul i ett veldig bedeagelig tempo resten av dagen.. Mannen min var også med!!! Ser at jeg har veldig godt av flere slike dager, helt uten stress:-)

Stor klem til deg og husk at alle skritt teller!

Skrevet

Du bærer jammen nicket ditt vel fortjent!!! Det er jammen litt å holde tak i med tre barn som sliter på hvert sitt vis. Du er tøff som står sterk i det og som ikke legger deg ned og gir opp! Heier på deg og dine:-) Det blir helt sikkert bra til slutt skal du se. Og den julestria ja, den overlater vi til de som synes det er moro - jeg vil kose meg med det og ikke stresse!!!!!!!

Sender klemmer til deg også:-))

Skrevet

Tusen takk for kjapp liten hilsen :)

Dere har jammenmeg en del å stri med for tiden!! Er helt enig med siste taler - ikke tenk på julestria, for julekvelden kommer uansett :)

Jeg håper du har litt avlastning rundt deg selv om du er sterk og driftig. Det er ikke så dumt å be om hjelp til noe innimellom :)

Klem til deg!!

Skrevet

God du er =D.

Utrolig koselig å høre at ting går bedre for dere =D

Ønsker deg alt mulig godt.

Vet ikk hvordan eksamen gikk, men er ferdig i alle fall. Alt bra i hemien ja =D

Ønsker deg og dine en fatastisk advents- og juletid.

Stor klem til deg =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...