Gå til innhold

Noen andre som har levd i voldelige forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kom dere dere tilbake til verden, dere som har kommet dere ut av det? Det er 2 år siden jeg stakk av, men frykten, depresjonen og angsten er der enda. Skal få voldsalarm nå da, det gjør saken litt enklere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg lever relativt "ok" nå etter 3 år men jeg har ofret mye fårå komme dit jeg er i dag. Byttet navn, hemmlig adresse, nesten igngen kontakt med tidligere venner og familie (bare den nærmeste) Vært innlagt på Psyk pga post traumatisk stess....

Jeg har voldsalarm og alarmerte dører og vinduer der jeg bor. Går nesten aldri ut alene og reiser aldri ett sted hvor jeg må bruke pass... posten min kommer ikke hit men til en postboks hvor den blir videresendt til meg i en stor konvolutt.

Jeg har endeløse drapsforsøk bak meg det ene verre enn det andre... han har foreksempel:

-prøvd å kjøre meg ned med en bil.

-brendt ned huset mitt (jeg var ikke hjemme)

-knivstukket meg 1 gang

Jeg tror jeg ikke hadde kommet meg "ut " av det om jeg ikke innså at jeg ikke levde livet mitt men at jeg brukte hver dag på å overleve.

Jeg kommer aldri til å leve som normalt men jeg er på god vei og etter at jeg er "død" i alle norske register og har fått ny identitet og ikke snakker til nye venner om min fortid sitter jeg ganske trygt. Det skal også legges til at han har fått en dom på 10 år som han skal sone etter jul og når den tid kommer kan jeg puste ut å kanskje ta meg en tur til familien min igjen på ferie:)

lykke til!

Skrevet

Hei, HI her... forferdelig historie du har:-(

drapsforsøk bak meg her også

-overdose med heroin som han ga meg

-knivstikking

-kvelningsforsøk

Snakker ikke så mye om det jeg heller, men fyren er innlagt på psykriatisk nå så slapper sånn noenlunde av. Har ikke anmeldt det, men vurderer det. Han har kontaktet meg etter jeg stakk, og truet med å drepe meg, nye samboeren min og barnet mitt. (Ikke hans unge)

Har søkt om ny identitet. Håper jeg får det. Da kommer vi nok til å flytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...