Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Nå har jeg ommøblert på badet vårt bare for å se om vi får plass til et stellebord og det tror jeg altså vi får. Det er lov å drømme seg bort litt innimellom
Dotten Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 He, he. Kjenner meg igjen der. Tenkte også myyye på forhånd hvor vi skulle ha det. Hadde bare to valg, og egentlig kun en god løsning Mellom vasken og badekaret. Og der ble det. Dette tenkte jeg faktisk på flere år før vi ble prøvere
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 hehe... sånn er det her og... med sambo... da vi skulle bygge om badet var det han som var mest optatt av hvor stellebordet skulle stå... =)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 hehe tok selv helt av i babyklær avdelingen i helgen. så masse søte nyfødt klær jeg bare måtte ha. sambo så på meg å lo å sa han vi heller kunne komme tilbake når jeg faktisk hadde testet positivt:)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hehehe jeg tror dette er ett fenomen som går igjen hos oss alle.. jeg har tatt mål av senga jeg vil ha får å se om den går inn i soverommet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå