Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 *rekke opp hånden" Ex.phil - og noe så saaaalig også. Jeg hadde lest fint lite, tenkte at jeg vet da stort sett hvem alle på pensum er, så jeg greier sikkert å skrive noe svada og få en ståkarakter. Ehe, forsto ikke spørsmålet en gang. Skrev bare "god jul" og gikk.
lilja70 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har strøket på flere, jeg. Noen av dem hadde jeg lest sykt mye til, andre ikke. Litt surt når det sto på, men jeg lærte faktisk ganske mye av de erfaringene også. Neste gang gikk det bedre. -Faktisk ser jeg på dette (nå, hundre år senere), som noe å være stolt av, på en litt underlig måte, innser jeg, fordi det er bevis på at jeg har måttet jobbe for det jeg har. Utdannelsen min kom ikke gratis. Jeg er ikke en sånn som blar igjennom bøkene og acer eksamen, jeg må jobbe for det. OG det har jeg gjort!!! OG det er jeg stolt av!!! -Ikke fordi jeg er bedre enn andre, men fordi jeg er den beste meg som jeg har forutsetninger for å være.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hadde vært en ide å forsøke? Kunne kanskje håvet deg inn i land... By far har jeg ikke strøket, nei.
Dailis Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har faktisk det, hehe. Strøk til ex.fac. Hadde ikke lest noe og det gikk som det burde, hehe. Men prøvde da, og stod faktisk på ene delen, det bare hjalp så lite;) Jeg hadde tatt noen videregående fag uten å lese, bare møtt opp til eksamen og fått 6 på alle sammen. Fikk meg en god erfaring i at det er rimelig annerledes å gå opp til eksamen på universitetet ja, selv om den var liten. Men det semesteret strøk over 50 %. Tror kanskje det var flere enn meg som skjønte at man burde lese pensum. Hadde ikke vært på en forelesning engang. Smart....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 jadda.... har strøker på 4 stykker. Men tok de opp igjen etterhvert, uten å måtte gå noen år ekstra. Så jeg er ganske fornøyd med det: ) Har ikke tenkt på det sånn før. Men kan jo være litt stolt sånn som hun over her skrev. For jeg måtte også virkelig jobbe meg gjennom utdannelsen! Fy fader, så drittlei jeg var det siste året!!!!!!!!!!
KariMari Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Har strøket på en. Kan faktisk ikke huske akkurat hvilket fag det var i, men det var fra studietiden min i Oslo. Ble nok for mye fest og skoy, tenker jeg.....;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 En gang. Kjedlig erfaring. Hengefag suger.
ScaryMama Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Aldri strøket, aldri fått dårligere karakter enn B. Men så har jeg så få studiepoeng da, så det skulle vel bare mangle...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Ja og du har kommet inn på det profesjonsstudiet i Norge med høyest inntakskrav.(Eller var det 10. vanskligst å komme innpå?) Vi har begynt å fått det med oss.
ScaryMama Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Som sagt, det nevnte bare fordi jeg følte at jeg ble veldig angrepet pga. dårlig og manglende evne. Jeg har beklaget meg, jeg sa feil, og skulle ikke sagt noen ting om det. Men det er ikke alltid så lett å tenke klart når folk slenger dritt.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har egentlig strøket til flere jeg også, eller ikke strøket, men latt være å møte opp. Var en periode jeg var veldig usikker på om jeg hadde valgtriktig. Mistrivs virkelig på skolen, og bestemte meg egentlig for å finne på noe annet, så jeg ga faen. Men så ombestemte jeg meg senere. Liker meg ikke noe særlig der oppe ennå, men det fagelige er bra, og det er jo dette jeg vil, så da får jeg heller holde ut. Men det at jeg ga faen er litt surt, sånn i forhold til lånekassa.
piano♫ Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Har strøket en gang. Egentlig fullt fortjent. Men sabla kjedelig å ta opp igjen, da...
Prish Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Fikk feil eksamen på videregående en gang. Jeg sto såvidt med en toer, men det var 5 i klassen som strøk...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 mulig jeg kommer til å stryke nå.. Har en ex-phil hjemmeoppgave som skal leveres i morgen, og som vanlig har jeg ikke begynt.. Så sinnsykt kjedelig! gidder likssom ikke engasjere meg engang.. Men, kommer vel til å forfatte noe svada og håpe på at jeg står. Er så mye annet jeg heller kunne tenkt meg å gjøre enn det likssom
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 Eh... En gang, og det var på Ex-phil, av alle ting. Orket ikke lese, for så flink som jeg var, så måtte jo det gå av seg selv... Særlig.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 ALDRI, dersom man stryker på en eksman burde man seriøst finne seg noe annet å gjøre...da er man rett og slett ikke interessert...
Süsse Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 Jeg klaga på resultatet på en eksamen også strök de meg
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 Hehe, det er alltid like festlig (å gjøre, ikke å bli utsatt for, da).
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. desember 2007 #20 Skrevet 5. desember 2007 jeg har strøket på en to ganger. den jeg strøk på var norsk eksamen tredje året på vgs. misforsto oppgaven. da jeg skulle ta den opp igjen, klarte jeg ikke konsentrere meg det var sommer og jeg ville heller være hjemme med kjæresten min. så jeg gikk uten å gjøre den ferdig. da jeg tok den opp igjenn etter det gikk det helt fint missforsto ingenting og klarte og konsentrere meg gjorde jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå