Gå til innhold

Han sa at han gleder seg da!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spurte om han gledet seg til vi fikk barn. :) Jeg fikk ikke helt frem hvorfor jeg ønsker meg barn, er ikke fordi alle venninnene mine får etc.. og lurte på om han skjønte hva jeg mente. Så sa han: at det er noe som binder oss mer sammen? (det var et fint svar :) Men det var ikke det jeg var ute etter, kom på det, og det er at jeg ønsker en ny dimensjon på livet, ikke bare jobb jobb jobb.. Nå tar jobben all min energi og jeg lever og ånder for jobben.. jeg vil være hjemme i permisjon, ha tid til å være huslig, ha tid til å lage middag til mannen, gå mannen i møte etter jobb, sitte på med han hjem igjen.. hadde vært perfekt trilletur (50 minutter)

Å som jeg gleder meg!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå fortalt ham at jeg har planlagt pappagaven etter fødsel, hehe; nemlig en stjernekikkert! Det ønsker han se nemlig!

Skrevet

Hørtes så koselig ut.. Så bra dere har det fint sammen, og kan prate om sånt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...