Gå til innhold

kranglete bekken på nattestid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er plaget med bekkenet/hoftene om nettene?

Jeg våkner med så sinnsyke smerter i hofter og bekken at det er hakket før jeg begynner å grine... Må da snu meg, noe som jo er sinnsykt vanskelig, og ikke blir det bedre av at jeg har så ondt heller...

Jeg ligger med en dyne som jeg først legger under hofta jeg ligger på, krøller den rundt foten og en bukt mellom føttene, for så å ha en annen dyne over meg.. Blir litt bedre da enn uten, men gjør fortsatt sinnsykt vondt, og jeg sliter med søvnen av denne grunn.. Våkner i allefall en gang i timen, ofte oftere...

Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre med dette? Er ikke så veldig plaget med bekkenet ellers.. Er 33+1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen tips, men du er ikke alene... Gruer meg til nettene... Er i uke 36 jeg...

Skrevet

Det kan hjelpe å legge et sklilaken under deg! :) Dette kan ofte lånes hos jordmor eller hjelpemiddelsentralen! :) Du kan evnt legge en varmeflaske bak på bekken/ hofter! :)

Det har vært noen dager nå der jeg har hatt så innmari vondt i bekkenet at jeg har måttet ta 2 panodil (paracet) før jeg har lagt meg! Da har jeg sovet godt i flere timer i strekk faktisk! :)

Skrevet

Har ingen tips å komme med, desverre. Men vil bare si at du ikke er alene. Våkner av og til å har bare lyst til å skrike for det gjør så vondt. Har en pute mellom knærne å tvinner dyne rundt, men det hjelper liksom ikke..

Skrevet

Jeg legger puter mellom bena,-fra ankel og opp til lårene. Hjalp ekstra og ha ved anklene synes jeg. Varmeflaske som ligger til ryggen er også deilig. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...