Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 SÅ JEG KAN FÅÅÅÅ UT ALT DET JEG HAR INNI MEG?? SPRENGES SNART!! Men jeg tror ikke jeg tørr... Gråter alene=(
Patetica fåkksi Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jepp da er du paa min liste og, men det staar du er offline.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Er så trist, ingen å prate med på denne tiden på døgnet. Forholdet holder på å briste helt, vet ikke hva jeg er mest lei meg for. Om det er frykten for å ble alenemor til 2 unger med 2 forskjellige fedre eller om det leit å miste han, eller om jeg er lei meg fordi jeg ikke er lei meg! Eller rett og slett er fordi han er ikke lengre den mannen jeg jeg møtte HI
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Sender deg en klem, vi alle kan være frustrerte innimellom=)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Takk for det. Det har skjedd så mye på så få dager! Han har kommet med meninger og bestemelser som jeg blir rystet av!! Feks. fridd for 1 år siden, men han vil ikke høre ordet bryllup, blir forbanna!! Ville ikke ta seg fri fra jobb sånn at jeg kom meg til legen med minsten (var litt viktig og kom meg ikke dit uten hans hjelp...som er en annen historie) Ville ikke gi ungen som jeg har med en annen mann mat i dag sånn at jeg fikk sove vekk min hodepine! Jeg må sove på natta sånn som vi andre sa han (selv sov han til 13 i dag, har ikke noe i mot det, men han kan ikke komme med sånne ting da) +++++++++++++ HI
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Mulig det er på tide å friske opp hvorfor du ble sammen med han og hvorfor, og hva som gjør at du fortsatt er med han og hvorfor. Veie ting litt og mot hverandre=) Lykke til da=)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Ja, men han er ikke den mannen han en gang var. Å nå ligger han å sover, sovet i noen timer nå. Skjønner ikke hvordan han får det til!! Jeg sitter her og er helt frustrert, har jo nesten ikke snakket sammen siden i går kveld kl09 for å være nøyaktig HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Hei du ....hva er msn-adr. di da?...legger deg gjerne til jeg...er på nattevakt og har goood tid ,o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå