Gå til innhold

Hvordan tenke på noe annet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på pillene for et års tid siden, men blir ikke gravid.. Har SÅ lyst, og det hjelper ikke akkurat at alle venninnene mine blir gravide da..

Flere som har sagt, og jeg tror også selv, at jeg tenker rett og slett for mye på å bli gravid, og at det ikke akkurat hjelper da...

Man hører jo om alle dem som adopterer for så å bli gravide på egen hånd..

Men HVORDAN skal jeg få til å tenke på andre ting da?

Noen som har hatt samme "problemet" og klart å løse det, og i tilfelle hvordan??

Blir veldig glad for litt hjelp altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hie!

har det samme problemet selv, og det er ikke morro. prøver å ikke tenke på det men innemellom sniker tanken seg inn på at det kanskje skjer noe denne mnd og da føler jeg nesten at jeg får dårlig samvittighet.

Har ingen gode tips desverre men sitter i samme båt.

Skrevet

Hei! Har du fått utredning hos en gynekolog? Ofte hjelper det å få en diagnose og en resept i hånden, det hjalp på meg i alle fall :o)

Lykke til!

Skrevet

Hei:)

Nei, har ikke vært på utredning.. Er liksom så redd for at det skal være noe galt, og tør ikke nesten... Hehe... En smule legeskrekk, ser du;)

Men takk for tipset!!!:)

Skrevet

godt å høre at vi er flere, babyklar20...

jo mer jeg prøver å ikke tenke på det, jo mer blir det til at jeg tenker på det... blir liksom gæernt uansett!!! Hehe...

Men godt å vite at det er flere:)

Skrevet

Jeg ville fått utredning. Vi begynte med utredning ettter 6mnd som prøvere( visste jeg hadde pco). Nå er jeg gravid etter prøverør og det er 3 år siden jeg slutta på pilla. Så ting tar tid i sykehusnorge så jeg ville kommet igang så fort som mulig. Som regel er det ikke noe galt, men det er uansett kjipt å måtte prøve kanskje enda et år før dere tørr sjekke dere.

Har ellers ikke noen råd til hvordan du skal slutte å tenke på det:-(

Men jeg ønsker deg masse lykke til!! Håper spiren sitter snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...