mamma til 2 små:=) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Neida MEN det føles som om det er en hehe!!! Jeg er nå i uke 33 å må si det at jeg føler meg som en hval!! Noen dager er verre enn andre.I går klarte jeg ikke å stå opp før jeg var helt nødt!Jeg grua meg hele dagen til å vaske å kle meg for å gå i butikken.Hadde hodeverk og var svimmel! Tok meg lang tid å få stelt meg og jeg må si jeg gleder meg til å rekke meg til tærene for neglene begynner å bli litt vel lange og stømpene stramme. Enten har jeg diare ellers så får jeg det ikke til!! Magen er øm og jeg her ofte stikkninger i luskene! Kynnere er det heller ikke for lite av...føles som om tiden er inne hver dag for tiden! Å snu seg i senga har blitt til en snuoperasjon hver gang! Men ellers har jeg det bra:=)
Labambie Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Hehehehehe! Signerer denne,er i uke 31 jeg da.. Men dæven sprette.. Bekkenet mitt kunne jeg ha solgt billig.. Blir svimmel av å stå oppreist for lenge,og det å ta på seg sokker har blitt en stor utfordring.. Kjønnshåret ser jo ut som en palme for tiden.. Nei og nei! Hihi! Som ei venninne sa en gang: Det å være gravid er ikke en sykdom,men det er en tilstand. Og hvordan denne tilstanden oppleves er forskjellig fra person til person.
mamma til 2 små:=) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Hehe jaja sant!! Ja ikke minst bekkene og halsbrann! Men mitt ble bedre etter kiropraktor heldigvis men går fortsatt som ei gås! Jævlig vondt når jeg snur meg eller f.eks når jeg skal legge bena på bordet hehehe!!!! Off jaja ---bra at vi får noe enormt godt ut av det!! Jeg var på besøk på sykehuset for 4 dager siden.Ei nær vennine av meg fikk ei lita jente! Jeg kom inn til henne 20 min etter hun hadde født og for en utrolig rørende opplevelse! Den lille jenta lå der inntil brystet på mammaen sin å koste seg på puppen som om hun aldri hadde gjort noe annet! Hun var et vakkert syn der hun lå:=) og jeg var også veldig glad og stolt over mammaen som hadde grua seg sånn til fødselen! En ting til jeg må klage på:=)-------jeg måtte le litt i dag når jeg satt der på do! for jeg kunne nesten ikke se gulvet! Det ligger strødd med klær og leker som jeg har valgt å la ligge til magen er mindre hehe!!! Neida får se i måren:=)
TinaP Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 He he! De første 6 månedene var så og si problemfrie. Kvalme, halsbrann og så smått med bekkensmerter. Men så popper det ene opp etter det andre: Svimmelhet så en føler en detter i bakken, vondere bekken, vond rygg, stor mage som bare er i veien, mye mer halsbrann, vann i kroppen, vonde kynnere og de siste ukene er kvalmen kommet tilbake. Nå er det heldigvis bare 1 måned igjen og jeg gleder meg sånn til å treffe lillegutt som har sparket meg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå