grand danois Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 er så lei jeg:/ er så spent på hvor guten min ser ut,å har bare lyst å holde ham i armene mine:) er d noen som egentli har lyst at ongen kommer før tiden? i tillfelle ungen skal bli kjempe stor? jeg er så redd for å få en stor unge. sambo er ikke liten,men han var passe stor når han var fødd. d var jeg å er d fare for å få en stor unge da egentli? el går d litt i arv?
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 ja er også redd for å få stor unge... er selv bare 158 høy og er litt bekymret...
grand danois Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 jeg er 160. ja...for den skal jo ut også:/
Nancy Drew Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 ha dette er et laaangt trimester... men jeg tror at det er en grunn til at ting skal ta litt tid... Føler meg ikke klar til å bli mor enda, alt for mye å gjøre først. angående fortiligfødte barn tror jeg du skal være forsiktig med hva du faktisk ønsker deg... har sett hvor mye ekstra og da mener jeg ekstra arbeid dette skapte for min svigerinne da hun har fått to barn før uke 30... ikke å anbefale og hun er en dyktig flink dame med orden på sakene sine. Selv må når ungen er 1 1/2 år gammel krever det masse ekstra av de som foreldre på grunn av at han var så tildig og da har han enda ingen komplikasjoner med å bli født fortidlig... Nei du får vel heller sette deg på en litt streng diet på slutten og sørge for at hverken sukker, salt eller annet mettetfett har noe stror rolle i kosten din... Etter som jeg har forstått er det som avgjør om du får en normal stor unge eller en stooor unge oftest en samenheng med hva mor putter i munden i svangerskapet og hvor mye hun trener... Ps: de er ikke noe særlig fine å se på når de kommer rundt uke 30...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 hvorfor er du redd for å få stor unge? jeg har to gutter begge veide nesten 5 kilo,men fødselen gikk greit..
trebarnsmamma? Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Dette er et laaaangt trimester ja, men alle har nok best av at baby holder seg i magen så lenge som mulig. Fødselsvekt og hodestørrelse har ingen automatisk sammenheng, så det er hodeomkretsen på babyen man kan kvie seg for mer enn vekten
Knotten2 Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Langt trimester ja, men begynner å se enden på det nå - er 24 fullgåtte i morgen. Som de andre har sagt her; det er ingen fordel at babyen kommer før tiden (men regner med at det ikke var helt alvorlig ment?). Det innebærer mye ekstra jobb og bekymringer. Dessuten, det er jo hodet som er vondt å få ut - resten av kroppen bare "sklir" ut. Noen gram ekstra her kjenner du ikke!
grand danois Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 hehe:) nei jeg mente ikke at jeg vill at barnet skal komme for tidli. jeg mente bare at jeg håper jeg ikke går så veldi lengt over tiden. jeg mente bare 1 uke eller noe sann:) jeg har hørt at de legger så mye på seg når de ligger for lenge inni der:) jo d er nok hue som er stort jah..min jente hadde stort hode tror jeg:) jeg er kjempe klar jeg for at barne skal komme. jeg har ikke kjøpt inn alt,men d er jo nesten jort på en dag d:) men jeg vill gjerne ha huse ferdi før han kommer:) å d er jo ikke ferdi før i mars:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå