Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av vennegjengen har en slik *ikke være borte fra mann holdning*

Det må da ærlig talt gå ann å være borte noen dager fra mann sin?

Eller er jeg en av de få som er oppdratt i et hjem der gutteturer og jenteturer er godt prioritert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du:o)

Jentetur er et must.... Hva er vel bedre??

Skrevet

Tragisk!! Jeg og samboeren hadde rett og slett drept hverandre vist vi skulle være sammen hele tiden! Viktig og ha et eget liv!!

Skrevet

Kanskje de bruker mannen som unnskyldnng fordi de ikke vil være med deg?

Skrevet

Hmm.. mulig dine venner gjør det, men kjenner nok mine venner litt mer=) Men takk for tipset, skal føre det med meg til andre videre i din kategori=)

Skrevet

Kjenner ikke til det der. Vi er en venninnegjeng som bruker allverdens unnskyldninger for å komme bort sammen fra menn og barn;-D

Er INGEN hos oss som vil ha med mannen, og dersom noen hadde foreslått det hadde vi andre tatt det som en spøk:-)

Sånn er det forøvrig i motsatt fall også. Mennene drar på turer de også, og de vil heller ikke ha koner og barn med!

Sånn må det jo være. Vi trenger et avbrekk av og til:-)

Skrevet

Vi drar bare på tur sammen vi:) Når vi først har mulighet til å få et avbrekk fra hverdagen liker vi best å bruke det på å roe ned og pleie det vi har sammen.

Skrevet

Vi har vært sammen i over 7 år og trenger ikke pause fra hverande eller avbrekk. Jeg savner mannen min når jeg ikke er sammen med han. Men ungene mine derimot synes jeg det er fint å få litt pause fra av og til.

Skrevet

Reiser ikke på jentetur for å få et avbrekk fra mannen, men for å kose meg sammen med venninnene mine.

Klarer meg fint uten mann og barn ei helg, men synes selvfølgelig det er godt å se dem igjen etter et par dager.

Elsker likevel å reise avsted med venninnene mine, og bare være jenter!

Hææææærli';-))

Skrevet

ok da misforsto jeg deg. Tolket det som at du trengte et avbrekk fra mannen din av og til.

Skrevet

He he, så at det kunne tolkes misvisende:-)

I det store og det hele, så er det altså ikke mann og barn som må pauses fra. Men samværet med venninnene mine som står høyest!

Når det er sagt, er det faktisk godt å kjenne at en savner hverandre også;-) Har absolutt ingen problemer med å være borte ei helg, og synes det kan være deilig å få litt tid til kun MEG om du skjønner..

Skrevet

Å ja. Er priviligert i år. Er på samlinger for å fullføre lærerutdanningen (da får jeg enda fler studiepoeng) og bor på hotell for meg selv tre ganger hvert semester. Og da benytter jeg sjansen til å møte venner og kranglere. =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...