Babyfacepsycho Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Kunne ikke folk ha ventet litt lenger med og levere dem? He he. Fikk en levert idag. Og jeg som er såååå utolmodig. Ja ja. Jeg får be min kjære om og gjemme den. Haha. Så kanskje jeg klarer og la være og åpne for tidlig. =)
Babyfacepsycho Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2007 Bare meg som er så nysgjerrig alltså? =)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jepp, gaver til meg derimot er det verre med! *klemmeklemme*
mayaya Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er også sånn!! Frykter at vi får tildelt årets første gaver på onsdag.. Neeeiiiiii... :-p
Mockanin Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Ikke gjem gavene så innmari godt da. Jeg gjorde det et år... og når gaveåpningen var over på kvelden og faren min ringte for å takke for gaven han fikk, så ups kom jeg på at julegavene fra han hadde jeg glemt å ta frem. Dem kom så tidlig at jeg hadde gjemt dem litt for godt. Jammen bra sønnen min var hos faren sin den julekvelden, ellers hadde jeg fått et forklaringsproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå